BrainPad Max – перше знайомство

Новини

Ще рік тому я робив невеличкий анонс можливого виходу нового рішення BrainPad від GHI Electronics. Саме тоді я висловив гіпотезу, що це рішення дозволить навчити дітей основам розробки ігор, мікроелектроніки і робототехніки. І сьогодні ця новинка уже в мене і я готовий розповісти перші враження. Перевіримо чи підтвердилась моя гіпотеза:)

Знайомтесь – BrainPad Max!

Нова плата схожа на BrainPad Arcade. Хоча менша за неї у розмірах.

На фронтальній стороні красується великий кольоровий дисплей 160х128, 8 кнопок (6 керуючих і 2 службові) і контакти! Так на платі є контакти і їх реально багато! Слід відмітити, що контакти micro:Bit-подібні, причому у центральній частині вони точно такі, як на micro:Bit, але по бокам є додаткові контакти. Цікаво, що на першій версії плати їх було по 3 з кожного боку. В даній версії їх по 2. Плата дуже зручно лежить в руках при грі і кнопки м’які і чутливі, не такі, як у попередниці.

З тильного боку плати можна побачити цілий ряд компонентів, які впаяні в плату. Пайка якісна і рівна. Одразу видно процесор – STM32, модуль звуку, роз’єм живлення, роз’єм для підключення парного пристрою JacDac, роз’єм MicroUSB для завантаження програми. Батарейного холдера, як на Arcade немає. Контакти підписані. Цікаво, що зверху, ліворуч і праворуч є ще два контакти-отвори: GND i PWR.
Такого спектру додаткових компонентів, як на BrainPad Classic тут немає. По великому рахунку і не потрібно, адже ми маємо багато портів для підключення всього, що заманеться.

Є інформація, що розробники планують випускати версію Мах з Wi-Fi та Bluetooth. У версії, що у мене їх немає, проте місце під них добре помітне:) Маю надію, що вони будуть і це дасть багато додаткових можливостей і до Інтернету речей.

PS1: Рішення досить не звичне і цікаве. Схожість з micro:Bit точно на користь, адже дає можливість використовувати усі платформи, що вже випущені для micro:Bit!

Середовищем програмування виступає Microsoft MakeCode Arcade.
Написати гру, завантажити і протестувати не викликало труднощів.

Та все ж цікаво, а як запрограмувати роботу з пінами і готову платформу, що розроблена під micro:Bit? Я використав платформу DFRobot Maqueen.

Все дуже просто! Додавання одної бібліотеки дозволяє достукатись абсолютно до усіх півнів і працювати з ними! Я спробував підключити датчики і почитати значення з них і покерувати моторами. Все вийшло! Детально про програмування буде описано в іншій статті.

Крім того, розробники адаптували «рідну» бібліотеку Maqueen під Мах! Наразі тривають роботи по адаптації інших платформ, що розроблені для micro:Bit і підійдуть для Мах.

PS2. Програмне середовище зараз допрацьовується, проте дає можливість писати ігри, тестувати електроніку і творити DIY і, звичайно, програмувати роботів! По суті, гіпотеза підтверджена 3 в 1! Що це дає? Багато занять з різних напрямків всього на одній платформі. Ідеальне рішення при обмежених фінансових можливостях школи чи позашкільного центру.

Звичайно, є багато запитань. Цікавить, наприклад чи буде в Мах 6 мов програмування, як і у BrainPad Classic? Це дуже важливо. Ну, хоча б C#, ну на крайній випадок – Python(невже я це написав..:)

Made in USA:)

Ось таке вийшло перше знайомство!

Далі буде! Слідкуйте за постами.

Якщо вам потрібно більше інформації – звертайтесь до мене.

Якщо Вам необхідна допомога  – пишіть мені (vasiljuktolik@gmail.com).

Автор: Анатолій #RoboHouston Василюк.

Усі фотки мої:)

Якщо ви маєте іншу думку, що підказує ваш тривалий досвід роботи в освітній робототехніки і програмуванні – пишіть коментарі.

Копіювання та використання матеріалів без особистої згоди автора – заборонено!

 

Comments are closed.